Konferencia Učíme pre život 2020

Konferencia Učíme pre život 2020

Ďakujeme, že ste prejavili záujem prihlásiť sa na konferenciu Učíme pre život 2020Základné informácie ste si už pravdepodobne prečítali a nahliadli ste aj do programu, ktorý pripravujeme - takže nekupujete mačku vo vreci.  

Skôr, ako začnete vypĺňať prihlášku, chceli by sme vás upozorniť, že konferencia je 3-dňovým podujatím. Nie je možné sa prihlásiť len na časť konferencie. V prípade, že sa konferencie chcete zúčastniť len 1 - 2 dni a nechcete platiť za ubytovanie, môžete v rámci prihlášky uhradiť len základný konferenčný poplatok a prípadné ubytovanie si zabezpečiť iným spôsobom. Rovnako to platí aj v prípade stravovania. Ďakujeme za pochopenie.

Rozsah objednaných služieb a ich cena
Konferenčný poplatok (bez stravy a ubytovania) 72  EUR
Konferenčný poplatok + strava (3x obed, 2x večera) 108 EUR
Konferenčný poplatok + strava (2x raňajky, 3x obed, 2x večera) + ubytovanie (2 noci v hoteli Tatra) 157 EUR
S príplatkom za ubytovanie v jednolôžkovej izbe (hotel Poprad alebo hotel Tatra)  182 EUR

Keďže záujem o konferenciu je veľký, snažíme sa optimalizovať organizáciu tak, aby sme mohli uspokojiť čo najviac záujemcov. Usilujeme sa o to, aby v Hoteli Satel neostávali žiadne nevyužité lôžka a ani nevyužité konferenčné priestory. Preto tí z vás, ktorí budú chcieť využiť komfort jednoposteľovej izby, budú ubytovaní v hoteli Poprad alebo v hoteli Tatra (vzdialenosť do 500 metrov).

Stravovanie:
V ponuke budú klasické (mäsité, bezlepkové/bezmliečne) a vegetariánske jedlá. Pre uľahčenie výberu si môžete pozrieť predbežný jedálny lístok.
Chceme vás poprosiť, aby ste si v prípade iných diétnych požiadaviek vybrali pri prihlasovaní len konferenčný poplatok bez stravy a ubytovania, a tieto si zabezpečili v blízkych reštauráciách/hoteloch. Žiaľ, nie je v kapacitách hotela zabezpečiť rôzne stravovacie výnimky, nakoľko v priebehu 1 hodiny potrebujeme prestravovať vyše 400 osôb. Ďakujeme za pochopenie.

V prípade, že sa vám zobrazí už len možnosť náhradníckeho prihlasovania, nenechajte sa vyrušiť a prihlášku vyplňte. Priebežne kontrolujeme naplnenosť kapacít (lôžka, reštaurácia, konferenčné priestory) a ak je to možné, prijímame ďalších účastníkov. Informáciu o tom, že vaša náhradnícka prihláška bola akceptovaná, dostanete mailom.

Dôležité!

Súčasťou prihlasovacieho formulára je aj preferenčné hlasovanie - máte možnosť nám povedať, ktoré príspevky by sme mali zaradiť do programu konferencie. Príspevkov v ponuke je však veľa a čas na vyplnenie prihlášky je obmedzený (15 minút). Odporúčame, aby ste sa najprv oboznámili s ponukou príspevkov, urobili si výpis tých, ktoré by ste chceli podporiť, a až potom začali vypĺňať prihlasovací formulár.  

UPOZORNENIE:

Prihláška je platná až vtedy, keď vám do mailu príde potvrdenie o jej prijatí (systém ho zasiela automaticky do niekoľkých minút po odoslaní formulára). Ak takéto potvrdenie nedostanete, alebo sa vám nedarí vyplniť formulár, kontaktujte nás čo najskôr cez konferencia@indicia.sk, aby sme mohli situáciu riešiť.

Pred prihlásením a účasťou Vás chceme upozorniť, že počas podujatia môže byť prítomný fotograf a fotograficky zaznamenávať jeho priebeh. Takto získané fotografie budú podľa VOP môcť byť použité na ilustračné a informačné účely súvisiace s aktivitami Indície.

Na vaše otázky radi odpovieme cez konferencia@indicia.sk.

Pred vyplnením prihlášky si dôkladne premyslite spôsob úhrady a to, či budete potrebovať k tejto úhrade doklad. Odporúčame túto tému vopred skonzultovať s Vašou školou, ideálne s ekonómom alebo tajomníkom školy. Ak budete žiadať o vystavenie faktúry, vopred si pripravte potrebné fakturačné údaje, vrátane čísiel IČO a DIČ (ak tieto údaje ešte nemáte uložené vo svojom používateľskom konte).

Potrebné informácie k fakturácii: 

  • ak máte záujem o zálohovú faktúru, v časti platby zaškrtnite potrebné políčko (Požadujem zálohovú faktúru), ktorý sa nachádza na spodu prihlasovacieho formulára. Zálohová faktúra Vám príde ako príloha mailu potvrdzujúceho prihlásenie (do niekoľkých minút po odoslaní formulára).
  • pri úhrade použite variabilný symbol uvedený na zálohovej faktúre (ak uhrádzate najskôr zálohu, použite rovnaký VS pri zálohe a aj pri úhrade zvyšnej sumy)
  • riadnu vyúčtovaciu faktúru vystavíme po prijatí úhrady, faktúru dostanete pri registrácii priamo na konferencii
  • ak sa plánujete z jednej školy prihlásiť na konferenciu viacerí, doporučujeme, aby prvý prihlásený požiadal o faktúru (a napísal túto žiadosť cez konferencia@indicia.sk) a ostatní faktúru nezaškrtávali. Do poznámky je potrebné uviesť mená kolegov. My Vám zašleme upravenú zálohovú faktúru prepočítanú na množstvo prihlásených s jedným VS, ktorú je potrebné uhradiť a pri registrácii na konferencii dostanete jednu hromadnú vyúčtovaciu faktúru.
  • ak si želáte vystaviť faktúru na školu alebo iný subjekt, vyplňte v prihlasovacom formulári aj "údaje o organizácii" 
  • ak ste prihlásili aj príspevok na konferenciu a myslíte si, že máte z tohto titulu nárok na zľavu, uveďte to v poznámke - zľavy budeme vracať po konferencii formou dobropisu